Runt tolvsnåret.......

......återkom maken efter sin musikupplevelse och förmodligen fortsatt mätt?
Nja, färdkost i form av en påse chips fanns också med vid hemkomsten......... så salladen hade väl sjunkit undan.
Han lät meddela att på både restaurangen och musikevenemanget var det väl genomtänkt med säkerheten.
Annars sovmorron (som vanligt...) och vad blir det till middag då, Inga?
Beslutet blev en "restgratäng" med tillskott från frysen, av köttfärs.
Får väl säga som kritik, att Inga har nog lyckats bättre vid tidigare tillfällen. Visst fullt ätbart, men ingen kulinarisk upplevelse av rang.
I postlådan idag ett brev från posten med krav på porto, då ett brev till mig (utan avsändare) saknade full frankering. Är en grej från Tradera som jag efterlyst hos avsändaren. Tog kontakt (igen) nu för att få begärd summa att lösa ut försändelsen. Säljaren tyckte då att jag var otrevlig.  
Samma sak har hänt en gång förut, den säljaren skickade lösensumman direkt och ursäktade sig så mycket.
Nu får vi se hur det slutar denna gång........enligt Tradera ska säljaren ta kostnaden, men de kan inte driva in något. Samma säljare har negativt omdöme för exakt samma sak för ett halvår sedan.
Oddsen är väl kanske inte på min sida att få pengarna, men blir så förb...ad när folk inte följer regler och tar ansvar för sina misstag.
Lite damfotboll då kanske........
 
"Restgratängen" iallafall ätbar......
 
Nu får de börja leta efter annat än äpplen.......
 
Happy Halloween........
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0