Visst gjorde han det.......

......tyckte annorlunda alltså. Det hade varit väldigt bra, sa han. Dock var han aningen trött, eftersom han varit nyckelansvarig och nedmonteringen drog ut på tiden.
Nog är han van vid nattsudd, men en bra bit efter tre är något magstarkt även för hans vanor.
Själv stod jag vid spisen och mixtrade ihop en gryta till middag, då han klev in. Hade inte "varit igång" speciellt länge jag heller. Även om hemkomsten för min del infann sig före midnatt, blev det sova länge ändå. Bara en macka till frukost och sen starta matlagning.
Vi tog dock en fika med en bit kvarvarande äppelsockerkaka var vid ett och åt inte förrän närmare tre.
Sen var det dags att ta sig an Chelsea......för Liverpool.
Trots bortaplan, fixade de tre poäng med sig hem.
Annars har jag en del "leveranser" att vänta från Tradera, då det är dags att seriöst börja tänka på julklappar nu (i min värld iallafall).
Maken tog en "early night" då han imorron har date med doktorn på förmiddagen.
 
Plommon är populär fågelföda.......
 
Här människoföda, i form av dagens middag.
 
Då smakar vi (=jag...) på systemvaran med tilltugg, till dagens match.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0