Nä posten gör inga fel........

.........man får inte tejpa fast frimärkena för då blir de ogiltiga, så vi betalar inte tillbaka något. Så svarade kundtjänst, varpå jag kontrade med att det var dålig stil då klistret inte alltid fäster och då de ramlar av eftertaxeras det också. 
Hade väl inte förväntat mig nå't annat, men vore ju kul att ha fel på ett positivt sätt någon gång.
Summering: Bättre förr, då det var riktig post .......... och bättre kundservice.
Sen sket det ju sig både i handbollsmatchen och fotbollen. Visst fotbollstjejerna fick ändå en medalj med sig, men bronsmatch i handboll mot Norge. Då krävs ett mirakel.......
Mellan OS-begivenheterna åkte vi en tur till Tibro. Skickade iväg ett stort brev (fullständigt korrekt utförande och ingen tejp.....), sen handla bröd och mjölk. Skulle köpt churros på torget, men fanns ingen Donut-vagn där, som jag läst om på nätet.
Träffade dock gamla postisar och sonen, som skulle klippa sig på lunchen. Maken var påväg till hans arbete med en födelsedagspresent till sambon, men fick stämma möte hos barberaren istället.
äntligen kom han till skott med en skäggtrimning. Klippningen gjordes ju igår.......
Till middag fick bli varsin färdigportion från ICA: kalops till mig (god) Biff á la Lindström till maken.
Sonen och sambon ringde nyss videosamtal och tackade för presenten. Nu får vi fundera på vad vi ska tröstäta, efter alla idrottsmotgångar.......... 
Vi får se om och vad  i så fall, Inga hittar på .........................
 
Gjorde mig lite musselstuvning till rostat bröd igår kväll.......
 
.....och så blev det visst en till sån här. Trångt i resväskan, just nu 75 stycken......
 
Äntligen blev det av........
 
Min ICA-middag........
 
.....och så ser han ut nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0