Fortsättning följer.........

......... för de svenska handbollstjejerna, med kvartsfinal mot Frankrike imorron, onsdag. Detta efter att Norge till slut kunde gå vinnande ur matchen mot Nederländerna.
Fortsättning följer även på min parfymbeställning.......ringde idag igen för att "spårningsnumret" hos Postnord, inte är aktivt alls.
Det visade sig att de nog har rört till det ordentligt. Hon ska ringa tillbaka till mig imorron, efter att ha pratat med folk som kan reda ut det hela...........hmmmm.
Annars idag har det varit besök hos fysioterapeuten med motsträviga axeln. Fått lite utökade rörelser att hålla på med en dryg månad nu, innan nästa besök.
Innan dess svängde jag förbi en kompis med en julblomma och efter "gympa-besöket" blev det att bära kassar från mataffären.
.......och fem kilo fågelfrön (igen....) hos Zoo-center
Tittade också in på second hand, varifrån en "ny" kastrull fick följa med hem.........
Skulle bädda jul-påslakan i sängen efter hemkomsten, men det jäv....des och "gjorde ont överallt", så jag var folkilsken vid vår fikastund. Dock löste jag problemet efter att ha fått i mig kaffet........
Systers assistent ringde och bokade in en förmiddagsfika hos oss på julafton, för byte av klappar.
Det blev en Mango-cider (ej alkoholfri) till fåtöljhänget nu (köper jag dock ingen repris av.......)
Men efter det ska jag ha kvällskaffe också............ med en vörtbrödsmacka.
Maken "har match" idag.....Västerås hockey. Jag väntar till imorron (handbollen) då ska han på bluesmöte och på torsdag......spelar Liverpool igen.
Sonen skickade precis ett sms........nu har de "landat" i Danmark........
 
Tack Inga..........kaffe och mackor "på sängen".
 
Gammalt bröd är mums.....tycker: Alldeles för många kajor.
 
Den här fick stanna........
 
......hos tomten som tog emot.
 
Ensam med stjärnan i väntrummet........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0