Det blir nog bra......

.......får vi väl säga till fotbollskillarna. Det gick som det gick och ingenting att göra åt nu. Vad tjänar det till att kritisera både det ena och det andra. Fotboll är fotboll och ibland blir det som det blir.
Nu behöver iallafall inte jag ha några problem över vem jag ska hålla på i nästa match (hahahaaa).
De skulle ju vid vinst ha fått mött England och nu kan jag alltså med gott samvete till 100% hålla på England, resten av turneringen.
Bra känns det också med nya, mindre husbilen. Lätt att kliva in i, jag når upp till alla skåpen och enkelt att ta sig i och ur sängen. Bäddning samt provliggning får också tummen upp.
Så det kan nog bli bra.........
Sensmoral: Störst är inte alltid bäst.
Till middag fick Inga idag banka schnitzel att servera med pommes och grönsaker.
Imorron blir det jobbigt för röda bilen. Först får maken gå upp tidigt och åka till hörcentralen i Skövde. Sen ska jag åka till samma ort för lite shopping och restaurangbesök (på torget...) med det ena "symötet".
Ikväll ....och imorron, får vi klara oss utan EM-fotboll, men fredag-lördag drar det igång igen, med slutomgångarna och finalen som sen går den 11 juli.
........och då har vi precis (äntligen) fått vår andra spruta dagen innan.
 
Vattenskid-åkning på sjön igår.......
 
Färdigbankat....klart att äta.
 
Bäddat och nu provliggning.........
 
.......med "underhållning" att se genom bakrutorna. Traktor med släp möter buss......
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0