Så tråkig........

.......... fotbollsmatch vi fick bevittna när Sverige startade EM-turneringen, men det "lönade sig" och svenska laget kunde inkassera en poäng. Ja det är väl så att man inte alltid kan få fotbollsunderhållning om poängen är viktigare........ men kan ju bli bättre resterande matcher Sverige spelar.
Inga hade iallafall laddat med tilltugg och maken gjorde ett "gästspel" i soffan för att titta tillsammans.
Det gick alldeles utmärkt att sticka samtidigt, för min del, så nu finns det ytterligare en vriden halsduk klar.
Idag fick det bli en tur till Hjo, för inköp av lite allt möjligt hos Hem & Hobby.
Bland annat nya drapå-lakan. I den hyllan var det ganska dålig ordning och jag fick "plocka iordning" på flera paket. Dock fick jag ändå med mig hem ett (av två) lakan med felaktiga mått.
Så irriterande.........måste nu dit igen och byta till rätt och kräva pengar åter.
Fotboll även idag såklart (med andra lag) och nu är det mera fart på spelet........
Imorron blir det nog en "sista"? tur med Dxder, bara för skojs skull.
 
Klart för fotbollsmatch: Sverige-Spanien.
 
Det blåste byvindar igår och kaffesumpshinken for ner och tog med sig en stol i fallet.
 
Här är den senast färdiga, vridna halsduken......
 
Kärringtänder......var det enda som fanns på posthämtar"promenaden" idag....
 
Mycket moln idag.......på en blå bakgrund.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0