Då var det nästa.......

......besök i vårdcentralens lokaler. Idag, en väldigt blåsig (men solig) fredag, -var det då dags att gå på rehab-start. En timma var avsatt till mitt första besök och tyckte nog att det var en ganska bra första kontakt. Har fått några få rörelser och ett gummiband att fresta axel och skulderblad med.
Nästa "avstämning" blir vid Lucia, så nu får jag fresta armarna varje dag med rörelserna. Både morgon och kväll ska de göras...........
Hämtade sen mitt paket med det inropade glaset och införskaffade en mjölk till maken samt kaffebröd, på ICA.
Beställde thaimat för hämtning och återvände hem för att äta en något sen middag.
Maken hade under tiden tagit lite soppa, för att "klara livhanken", men nu är vi mätta.......på riktigt. Han går sin promenad och jag motionerar återigen tvättmaskinen, i väntan på eftermiddagsfikat.
Sen blir det nog några varma mackor lite senare, - till Idol.
 
Inte så imponerande frukost, rostade mackor.....men färskpressad juice iallafall.
 
Reklam i Gallerian, för Tibros egen adventskalender .....på nätet.
 
Kathy Thai lagade middag till oss idag.........
 
Välkommen till Fagersanna......här bor redan åtta kompisar.
 
Ute blåser det....kan man konstatera från fåtöljen.
 
Dags för riktigt ljus i ljusstake till fikat.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0