Skönt med regn.......

.......att promenera i, sa han då han återvände. "Visst blir man våt, men det känns friskt".......
Idag var det dock nästan sol, då han gick iväg och en stund tidigare hade jag gått "tvångspromenad" till återvinningen med lite papp.
Annars hade jag att göra igår, med alla lakan från gäststugan. Två fulla tvättmaskiner var inte helt lätt att få torktumlaren att göra ett fullgott jobb med. Fick även bli en fläkt hela natten med hängande lakan både här och där. Nu är de dock återbördade ditut, dock ror jag inte iland att göra bäddningen.
Men elementet är nu påslaget igen, för första gången på två år.
Gjorde även en sats biffar till igår kväll, för att möta "efterfrågan" och de kommer att serveras på lördag som "grande finale" på besöket (då även sonen plus sambo kommer).
Mitt på dagen imorron kan vi förvänta oss "Stockholms"-ankomst, de är i fritidshuset sen igår och enligt uppgift gör mor och dotter Fagersta just nu.
Till fika idag blev det varsin bulle och de två sista marängerna.
Nu får vi se om lotto levererar.......... och sen blir det datorn, för att se Liverpool i Champions League-matchen mot Atletico Madrid. Men lite bönder hinner jag nog med innan det börjar........
 
Nu ska det väl räcka.........
 
Fiskpinnar fick det bli idag....sa Inga.
 
Ett bärbuskage i samhället.......
 
Nu är de slut.........
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0