Är det inte det ena, så........

.....är det väl det andra. Har tampats med en ondare axel (än vanligt...) senaste veckan, som verkar vara lite på bättringsvägen. Vad gör då undertecknad.......
Vrider till det "bättre knät" när tvättmaskinen skulle laddas.
Tur i oturen var väl ändå att jag redan gått en promenad, t.o.r. till affären och köpt en yoghurt (som jag glömde igår).
Till middag fick det bli tacos, då det fanns ett paket nachos "i gömmorna" som behövde konsumeras pronto.
Maken tog en promenad och jag haltade runt härhemma och tog hand om en klar tvättmaskin, samt fixade typ efterrätt (av den halvtråkiga chokladkakan) till kaffet.
Nu blir det knä-vila så mycket som möjligt och att hoppas på bättring snabbt.....helst igår.
Och så inväntar vi fotbollen...........
 
Gångvägen till affären......
 
Såkallat ogräs.....men ganska vacker som ensam blomma där i diket.
 
Klart att börja plocka till sig......
 
Min portion......
 
Fika-tilltugg idag........
 
Ännu en vriden "kompis"......... klar i eftermiddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0