Några minuter över midnatt........

......"slocknade" Fagersanna och det kan jag nog säga, att även undertecknad gjorde ganska snart.
Det blev en väl tilltagen sovnatt, då klockan redan stod på nästan halv tio när jag vaknade.
Men behövde nog det, då halva föregående natt gick i "suddandets" tecken.
Ny månad och riktigt ruskväder hela fredagen, inget inbjudande att sticka ut näsan i inte.
Blev därför bara skrota runt inomhus, men postlådan tömd på reklam och persilja hämtad från landet.
Inga tyckte det var läge att bjuda på fläsksteken till middag.
Maken fick reda på att yngsta barnbarnet med far redan fanns på landet, så han packade sin väska och drog iväg med vår bil redan i eftermiddag.
Alltså har jag inget körbart fordon att disponera. Trots att här står två på uppfarten........
Men jag ska nog klara mig. Ringde ressällskapet från Gotlandvistelsen och bjöd in henne att smaka "pil-pil" till lunch imorron. Hon tackade ja och innan måltiden ska vi ta en promenad till (och på) loppisen. Kanske hittar några fynd........hahahaaaaa.
Nu snart Idol...........
 
Breakfast-time...........
 
Dinnertime.........
 
Kepsen är med.....färdigpackat för avfärd.
 
 
 
 
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0