Pantad.......

.....är nu den överfulla kassen med sitt flaskinnehåll (och burkar.....). En femtiolapp hade vi fått ihop den här gången. En tung kasse mera mat fick denna bidra till.
Innan vi hunnit så långt, har det ösregnat sen imorse. Efter frukost var jag en sväng till en kompis (som är sömmerska i grunden) tillsammans med min obstinata klänning.
Hon tyckte dock att jag med den sista åtgärden lyckats bra med justeringen, så nu ska den alltså då bara avslutas med kompletterande zigzag-sömmar.
Sen är det bara att starta nästa..........hahahaaaa.
Maken fick lite nya rekommendationer (av sköterskan) och ska åter om två månader igen, då proverna kunde visat något bättre resultat.
Medan han höll på med detta, hann jag även kolla i klädaffären och Blommans butik.
Investerade bland annat i tre prydnadspumpor. 
Makens dator "har tagit semester" vi får väl se hur länge, eller om datadoktorn (sonen) måste rycka ut.
Ikväll blir det fotboll, men på datorn...... då matchen av intresse inte visas på nån av de (många) betalkanaler vi har av utbudet. Dock har maken nån "web-version" han prenumererar på, så det ska gå......... Porto - Liverpool är det som intresserar mig (big surprise...)
Kanske, kanske har det regnat klart nu.......... det tar vi kaffe på ! !
 
Frysen levererar.........och grönsakslandet.
 
Ugglan på entrébordet har fått "höst-kompisar".....
 
Kompisen förärade mig en ny snögubbe, då jag var på besök.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0