Spontan shoppingrunda.......

.....fick jag för mig att göra idag. Först tittade jag in hos Förr&Nu (i Tibro) och frågade om några muggar jag sett i butiken. Hittade också några småsaker att handla.....
Fortsatte därefter till Hjo för ett besök på Hem&Hobby och där gick det åt lite "flis", men hittade flera bra-ha-saker att packa med hem.
Ett till stopp på vägen blev det, för att hämta den thai-mat jag ringt och beställt från Hjo.
Som vanligt gott och väldigt skönt att inte behöva laga mat.....
Idag var det sen invigning av den nya obemannade matvaruaffären här i Fagersanna. Efter middagen tog vi en gemensam promenad ner dit för att få koll på hur det fungerar.
Snyggt iordning-renoverat och oväntat stort utbud fanns det. Visst var det lite högre priser på varorna, men det är ju att förvänta i en servicebutik.
Vi testköpte bröd och varsin dricka att ha på hemvägen. En snabbvisit på loppisen gjorde vi också, men bara för att köpa mer Klings-glass.
Fåtöljhäng har det mestadels blivit därefter, men först efter att ha plockat på plats de införskaffade varorna.
 
Lördagsfrukost.........
 
Middagen är klar.......
 
En vilsen liten syrsa inne på köksgolvet, behövde vägledas att hoppa tillbaka ut igen.
 
Obemannad servicebutik, öppnad hos oss i Fagersanna.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0