Men se det snöar.... ja se det snöar......

.....det var väl INTE roligt "hurraaaa".
Flingorna faller så sakta ner utanför på gräsmattan och tajmingen är sååååå off. För vi har precis just idag bytt till sommardäcken hos däckhotellet.
Maken körde fram mig till "boer'a" och åkte sen dit på inbokad tid för bytet.
Jag handlade lite komplement och sen en kasse med påskliljor, till trädgården och fönsterlådorna.
Men där var det vältajmat, för precis då jag var klar, kom maken och hämtade.
Fortsatte upp till thai-restaurangen, vi brukar ta hämtmat ifrån. Men idag åt vi buffélunch på plats, för att ha det avklarat. Hade nämligen bestämt med kompisen att hon skulle komma på fika vid två och Inga ville ha fridag.......
Vi satt en bra stund i glashuset, till en början var även maken med. Dock ledsnade han på våra samtalsämnen....eller så hade han annat för sig, som han hellre ägnade sin tid åt.
Nu har han gått på promenad och jag har färdigställt två gratis-paket till Ukraina, som ska få åka iväg från Tibro Företags-center imorron eftermiddag.
Till sist......gick det ju bra för Liverpool i Champions League-kvartsfinalen igår, vinst på bortaplan med 3-1 mot portugisiska Benfica.
 
I paketet igår fanns min rödhake-tavla........
 
Frukostmackor......jodå, med julskinka.
 
Affärens bil och mina...... där inköpta påskliljor.
 
Gott som vanligt......
 
Järngrodorna har fått lite sällskap........
 
Fika.......
 
Underhållning till kaffet.......
 
Fick två växter........
 
Paket med diverse förnödenheter som ska ut på resa............
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0