Dimma.......

......startade morgonen med och det blev frukost tillbaka i sängen, som vanligt.
Telefonen ringde runt nio och imorron kommer firman som ska lägga mattorna i badrummet, för att kolla och mäta. Har ju redan bestämt vilket material vi ska ha. Sen får vi se hur länge det tar innan de kan börja.......och bli klara snabbt.
Var så inne på min sjukvårds-journal, där står om telefonsamtalet igår, men inget mer konkret och besökstiden i september verkar ligga kvar, så jag vet verkligen ingenting om fortsättningen. Rena dimman......... 
Inga serverade som planerat varsin köttpaj till middag och därefter var det hög tid att skaffa mer mat.
Två kassar fick jag ihop hos COOP i eftermiddag, som maken fattade att han skulle bära in när jag kom hem.
Men nu ska vi fika, för i affären slank det med två wienerbröd............
 
Vårt megastora äppelträd, i år fullkomligt överfullt med äpplen.
 
Skatorna gillar våra krusbär........
 
Onsdags-dimma........
 
Engelsk köttpaj till middag.......
 
Ajabaja..........men smakade bra i solen.
 
En tredjedel av min fina persilja, klippt och vinterförvarad i frysen till vinterbruk.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0