Info-"karusell" och hus på vägen.......

.......ja det svänger snabbt ibland.
Började med ett påminnelse-sms imorse, fel tid mot vad jag fått tidigare för besöket på fredag.
Måste kollas......tjena, ingen telefontid idag och samtal via växel följdes av "bokad" telefontid till tio över tio. Åkte så till provtagning och mitt i "sticket" ringde gyn och där var det flera bud också, på vilket som gällde. Skulle kollas och de lovade återkomma.
På hemväg fick jag åka av och svara på en P-ficka (där körde fyra bilar fulla med husväggar förbi, så det gungade i min bil). 
Jodå, så var det bekräftat att den (nya) inställelsetiden från sms-et, var korrekt. Ok, då var det så och imorron får jag återvända till vårdcentralen och komplettera det de inte kunde fixa idag.
Åkte hem och fick stanna på lokalvägen, för att släppa fram de lastbilar som susat förbi P-fickan, då de var väääääldigt mycket bredare på denna mindre väg.
Fortsatte till kompisen på en fika (och lunch visade det sig) med flera andra kompisar.
Då ringde min telefon igen......med ändrade besked....igen.
Det jag fått i början på veckan via telefon gällde och hon bad om ursäkt för att hon inte ändrat i bokningssystemet. Förtroendekapitalet inför operation är aningen naggat i kanten. Vet de vad de håller på med??
Undrar varför jag känner mig trött.........men ikväll är det match igen!
 
Bäst att stanna och köra åt sidan.......fick tummen upp för det, av "varningsbilen".
 
Bjud-lunch, ringde maken och sa han fick hitta nå't i frysen till sig.......
 
Ända mot ända.........bilträffen utanför grinden.
 
Ett av alla plan som cirkulerade......
 
En av kompisens kul dekorationer i trädgården........
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0