"Pil-pil"........

........fixade Inga till framåt kvällningen, som vi intog i glashuset.
Dags därefter att vattna växtligheten i växthuset, innan fåtöljen fick sin dagliga dos av uppmärksamhet.
Följt av de vanliga rutinerna, hitta sängen, sova hyfsat, äta frukost, kravla sig ur bingen och starta en ny vecka.
Inga bjöd som sagt på dillkött till middag och medan hon härjade vid spisen, gick jag ut (halv två) för att kolla om det fanns någon post. men nej inte ens reklam.........
Får väl ta en "promenad" till dit, för har för mig att det ska vara utdelning idag och då borde åtminstone reklam finnas i lådan. 
Middag avklarad, diskmaskinen satt i arbete och maränger bakar i ugnen (blir alltid en äggvita över när man gör dillsås....). Då får vi se om det blir något ätbart av äggvitan, men ska vara i ugn en och en halv timma........lagom till kaffet?
Tittar på teve medan jag väntar............eller slumrar lite.
 
Pil-pil i glashuset..........
 
De skickade med ett tackkort i kassen när man handlat hos dom.
 
Min portion dillkött......
 
Det blev några stycken maränger.........helt ok kvalitet också.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0