Kors i taket.........

.....jag vaknade redan före halv nio och åt frukosten (tillbaka i sängen) innan nio idag.
Då hade jag också varit vid postlådan och hämtat en Early bird-försändelse. Det var en finkofta till maken som beställdes 26 november, men kom alltså inte förrän idag 
Tyvärr är den gränsfall på för liten. Ändå beställde jag en extra storlek, men Kina-tillverkad hjälpte det inte fullt ut. Nu tror jag att den kanske kan funka ändå......vi får se. Utseendemässigt hade han inget att anmärka på iallafall.......(kors i taket, två...) 
Fick bli fisk med potatismos till middag, kände att det var dags för lite magrare spis som omväxling.
Åkte till Tibro efter detta, maken hade tid på vårdcentralen och jag pantade alla tomflaskor och handlade en del. 
Väl hemma igen har vi fikat "Bagar-bröd" (för jag slank in dit en snabbis).
Nu fortsätta glo på teve....... och sen blir det nog några grillade korvar till kvällsmat.
 
Frukost före nio..........imponerad av mig själv.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0