För-fika........

......blev jag idag inbjuden till. Alltså fira födelsedagen i förväg med att bli bjuden på utflykt med fika.
Kompisen bjöd på resa till Hjo, med shoppingtillfälle hos Hem&Hobby och en eftermiddagsfika hos Guldkanten.
Innan dagen hunnit gå så långt, hade Inga en ordentlig frukost på menyn vid hyfsad tid.
Maken fick återigen gå ut och skotta det som kommit ner under natten, men senare kom solen igång och nu har det smält undan en hel del. Dock finns det mycket kvar att ta av........
Till middag serverades korv, potatis och ägg till maken, medan jag själv hittade lite fläskstek i frysen att göra slut på.
Vid tre kom så kompisen och nu har jag landat i fåtöljen efter hemkomsten och upplockningen av den kasse grejer som hittades i affären vi besökte.
Nu väntar match, kvart i nio tar sig Liverpool an Leeds.........
......och på joker-dragningen hade jag varannan siffra rätt i raden (3 rätta), vilket som vanligt inget gav i utdelning.
 
Inga vaknade på rätt sida idag.........
 
Makens middagsvariant.......
 
På café.......
 
Stuprörs-isbitar.......
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0