Då var det match igen........

....... för Liverpool, denna gång mot Chelsea -borta
Innan vi hunnit så långt på söndagen, har Inga fått göra riktig middag. Hon bjöd på stekt fläskfilé med potatis och grönsaker.
Fick bli en promenad för min del innan match och maken är fortfarande ute och går på sin.
Fikan får vi väl ta i halvlek, eller så blir det enskilt kaffedrickande idag.
Dock har nog inte Inga ens laddat bryggaren än......... slog mig nu. 
Det har varit en något energilös dag, för egen del iallafall...........
Får väl se hur första riktiga vardagen imorron artar sig. Blir nog en utflykt till Hjo tror jag, med jul-presentkortet från syster i högsta hugg.
Kvällsmat nu då? Ja gröten åt vi upp igår, så lutar väl åt macka med kaffe bara dådå.
 
Min portion av Ingas meny........
 
Gick en runda förbi vår Fagersannagran med bock och släde.........
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0