Det går framåt...........

........långsamt dock, med broderiprojektet "Grisar".
Det blev några stygn igår kväll också, men det kommer ta tid.......lång tid.
Sen är det, det där med folk som aldrig passar tiden. Så nu igen med herr Blund, han hade den dåliga smaken att "drulla in" vid femtiden inatt.
Därför blev det inte frukost förrän runt elva, men en stund därefter kände jag att en promenad till loppisen, kunde nog vara en bra idé.
Ja inte för "plånboken" då kanske, vilket visade sig då jag hade en del att bära på hemvägen. Inte några massutgifter, men ett antal kronor blev jag ändå av med.
Inga fick så direkt order, om att starta middagen och hon valde att göra pizza idag.
Har laddat upp med Matador, innan FA-cupmatchen Liverpool-Shrewsbury som startade vid tre. I halvlek står det 2-1 till de rätta.........trots många yngre spelare på plan i laget. Då ser jag fram emot andra halvlek, innan maken återvänder från promenaden och det serveras(?) kaffe med dopp.
 
Kvällsfika igår.......
 
Fyndväska med mera innehåll......
 
Dagens middagspizza......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0