Inte så mycket sömn........

.......nu igen. Men denna natten var det en molande värk i vänstra sidan/ryggen. 
Ja alltid är det nå't. Kanske kan det vara följdverkning av stickandet, eller så är det nån helt annan krämpa.....håhåjaja.
Dock gick jag upp och tog lite välling, alvedon och så småningom också en macka med lite kaffe.
Hade bestämt att åka till kompisen för en förmiddagspromenad och gjorde så.
Blev en runda på två kilometer och nu får jag ta det lugnt och bara titta på när andra gör nå't........spelar fotboll och sen handboll.
Till middag blev det alltså fläskstek som förbereddes igår. Och nu hoppas jag på bättring, samt god sömn som omväxling.
 
"Lördagsgodis"........igår kväll.
 
Jo kompisen får bada, men jag avstår så gärna och idag var det inte aktuellt. Fläskön i bakgrunden.
 
En röd domherre på besök, kan skymtas.
 
Bara att hugga in då........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0