Inte som planerat -eller tänkt.......

.....blev den här dagen så långt.
Ännu en natt med sporadisk sömn och ont som bara f......, gjorde att jag ringde vårdcentralen , troligen först av alla vid halv sju.
Halv åtta ringde de åter och då jag själv misstänkte bältros, fick jag komma ner vid tio. Hade kommit några fler utslag sen igår och det känns med stort K.
Att något så litet i omfång kan göra såååååå ont.........
Jodå "diagnosen" bekräftades och det enda hjälpmedlet var extra starka värktabletter och vänta ut det.
På nätet står två-fyra veckor............ja blir jag inte total-tokig under tiden, är det ett under.
Sen var det åter ett återbud på rehab-tiden. Men idag kändes bara skönt att skjuta på besöket.
Ett paket från Matsmart orkade jag förvånansvärt nog hämta, samt medicinen och tevetidningen...... med mjölk.
Slutligen verkar parfymen (beställd 20 nov förra året) som jag väntat på rätt länge, ha ankommit under eftermiddagen. Att hämta där jag redan varit idag, men ännu har inget ankomstnummer dykt upp.
 
Till fikat igår.....ett rödljus och ett blåljus.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0