Fortsatt trött.......

.......men bättre annars. Vanlig mathållning idag, har även varit i Tibro och provianterat, två fulla kassar.
Maken var väldigt trött idag.....också, men finns en enkel förklaring till det: Han kollar VM i friidrott just nu nattetid.
Fanns kyckling kvar i kylen att ta till middagsmat och sen har jag varit hos Bagar'n och köpt (förutom rågbröd) även två solbullar, att ha till eftermiddagskaffet.
Solen skiner och värmen ökar......men skulle ju "bara"  vara i några dagar, så det får vi klara av att stå ut med. Fläktarna står kvar på golven härinne, att nyttja då det blir för olidligt.
Positivt: pensionen damp ner på kontot idag, men lite negativt är väl de räkningar som låg och väntade på att registreras för betalning. Dock ska man inte klaga sålänge det går ihop sig, anser jag.
Sitter som bäst och funderar på när jag ska få tummen ur och testa att klippa till (och sy....) en klänning, av iallafall ett av de två tyg jag köpte på Vänersborgsresan i slutet av juni.
Vi får se när jag har övertalat mig själv, till att starta projektet.
Men nu börjar allt kaffetarmen att tjata så.............
 
Helt ok saltgurka och en ostmacka med egen färsk gurka till frukostkaffet.
 
Påfylld fruktkorg........och mina bad-damer.
 
Middag.......
 
Nu blommar våra liljor i trapp-rabatten.........
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0