Plötsligt illamående.......

......infann sig vid sänggåendet. Vad kom det ifrån? hann jag tänka innan det var dags att hitta en bunke. Höll i sig ungefär en timma, innan jag kunde lägga mig till ro och få lite sömn.
Gissningsvis är det kanske en släng av gallsten......eller nå't.
För inte kunde det väl bero på kantarellmackan vi åt till kvällsmat. Maken har iallafall inte känt av något.
Vi satte oss med alla badrums-kataloger en stund igår också, för att välja inredning till renoveringen framöver.
Har idag varit väldigt trött, men inte illamående......än. Välling till frukost och fisk till middag, med en saltgurkemacka till fika (med varmt vatten). Bara vågat dricka en halv kopp kaffe så långt, men testar nog nu till kvällen.
Men har ändå gjort klar en till bläckfisk, som tillsammans med en "Heja Sverige"variant nu ligger klara i brev till USA, för att förenas med den nya bäbisen däröver. 
Med facit i hand var det allt tur jag handlade lite på hemmaplan igår, för planerad inköpsresa idag får allt vänta tills imorron. Ja ibland har man roligt........
 
Svampmacka.........
 
Grannsamtal under arbete med äppelkartshögarna......
 
Middag.......
 
Luktärterna trivs.....
 
Här är vännerna som ska emigrera........
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0