Fint väder........

......men låg energinivå. Vaknade efter ganska få timmars sömn, med en mage som troligen protesterade mot det den fått sig till livs under gårdagen.
Fick bli en försiktig vällingfrukost och en annan variant på middag än jag planerat.
Fanns potatisgratäng kvar och lite kassler att komplettera med, så det fick duga.
De planer jag och Inga hade i matväg, får anstå till imorron med förhoppning att jag då vaknar piggare.
Maken tog också en vilodag, men han promenerade ju ändå över milen igår.
Jag kom iallafall iväg till återvinningen på en minipromenad.
Nu har jag kollat Champions League Handboll final, damer och snart startar politisk debatt.
Den får det bli i väntan på fotbollen Sverige-Norge.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0