Födelsedagen............

.........den sjuttioandra i ordningen för maken har så anlänt.
Han fick en bricka till sängen med ett paket, samt förtäring och dessutom ett mail skickat redan vid tolvslaget.
Innehållet var två biljetter till "Musik i Forsvik" den 11 juli, då det är ett kvinnligt bluesband på besök (Among Lynx).
Visade sig att just detta band flera gånger spelat på Tidaholms bluesevenemang, så då måste det nog vara godkänd musik, tänker jag.
Förutom mackor och kaffe, fick han en ny "trädgårdsmugg", istället för den han slog sönder, för några månader sen. Själv tyckte han nog inte att den behövde ersättas.......men nu gjorde jag alltså det iallafall. (hahahaa)
Till middag serverade Inga fläsk med löksås och mitt i måltiden kom ett sms, att kompisen skulle titta förbi om det gick bra. Klart det gjorde......
Maken fick en turgroda till växthuset, i inslaget paket och jag (trots att det inte är min födelsedag....) fick en liten keramikbåt från Sörmland.
Grodan bor nu tillsammans med dillen, i en stor kruka.......i växthuset.
Ikväll ska vi ta en tur in till Tibro och kolla in utbudet av både musikunderhållning och foodtrucks. Det är nämligen "Tibrodagar" fredag-lördag, med rea i affärerna, torghandel, tivoli och musik.
 
Gomorron på da'n.....!
 
Den nya muggen....hittad förra veckan i Skara.
 
Go'middag.......
 
"Go'fika".......
 
Våra respektive presenter........
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0