Efter frukost........

..... tyckte Inga att det var färdiglagat med mat för idag.
Men hon bjöd iallafall på mackor med nyplockad sallad och egna tomater, därtill även ett kokt ägg.
Runt två beslöt vi oss för att Kathy Thai fick bli den utvalda kocken och blev väl mottagna (som vanligt) när vi kom dit.
Maten var också som alltid, väldigt god. På hemvägen stannade vi hos och Bagar'n........ till eftermiddagskaffet kommer det att serveras varsin bakelse.
Maken gick på fotboll, strax efter hemkomsten och jag hamnade (slumrande) vid teven.
Då all engelsk fotboll är inställd denna helg på grund av drottningens frånfälle, får jag försöka roa mig ändå .......med annat. 
Men det känns väl som en enda lång väntan på måndagen och lite svårt att fokusera på något.......
Imorron ska vi iallafall göra en loppis-utflykt en bit härifrån........ är det tänkt.
 
"Pil-pil" men maken fick äta det mesta, drack dock upp mitt glas vin.........
 
Frukostbrickan á la Inga.......
 
Smakade väldigt bra..........
 
Godis till kaffet.......
 
Dis och regn, men med en strimma sol vid horisonten, får snögubben nöja sig med idag.......
 
Närbild på en kaprifolblomma........
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0