Inte många knop........

........ mer, blev det igår innan sänggåendet. "Fåtöljpotatis" framför teven var enda aktiviteten på agendan. 
Fredagen startade i samma anda, förutom att jag ringde och bokade in nästa covidspruta (nummer fem) och den tredje TBE-vaccinationen, så dessa blir av så snart som möjligt.
Efter frukost lyckades jag återigen somna om och blev väl lite sur på mig själv över detta. Mobiliserade dock för uppgång och duschdate, samtidigt som Inga var tvungen att fixa middag innan det blev på tok försent på da'n. 
Idag bjöd hon på potatismos med ugnsbakad lax och det är redan eftermiddag.........
Hur nu det gick till.......
Passar på att leta hus på Kreta........... i väntan på eftermiddagskaffet.
Har iallafall tagit fram ett gäng kassar att sortera årets julklappar i, för "katalogisering" innan inslagning.
Maken plockade en kasse äpplen och gör nu must i köket.
Själv gick jag en tur till postlådan och där låg diverse att ta hand om, så det blev en promenad till brevlådan därefter också, alldeles nyss. 
 
Blommar vackert altanhörnet.......
 
Mycket äpplen finns det.........
 
Det är serverat.........
 
Maken har ockuperat köket.........
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0