LP-skivor........

......... är den "nygamla flugan" som maken har börjat få ett alltmer ökat intresse för.......igen.
Av den anledningen var det inte särskilt svårt att få honom med på en gemensam utflykt till Hjo under lördags-förmiddagen. Han hade nämligen nosat reda på en affär vid torget....... bara lördagsöppen.
Släppte av honom och fortsatte mot "You can help", där hittade jag några småsaker.
Fortsatte sen till "lilla" loppisen, men de hade inget för mig idag.
Nästa anhalt Hem&Hobby och det besöket blev ovanligt billigt faktiskt. Tur var väl det kanske, eftersom maken hade spenderat dubbelt mot vad jag lyckats göra av med.
Han tog en promenad och hann nästan ända fram.........plockade upp honom och sen stannade vi hos Millners för att köpa varsin matlåda. Så fick Inga ledigt........
Dock gjorde hon lite bakat äpple med glass, till eftermiddagskaffet. Nu har jag just gått en liten promenad ochsen  åter landat i fåtöljen.
Får väl kolla på Serbien-Sverige ikväll........i brist på annan fotboll, då det är landslagsuppehåll i Europas samtliga ligor. 
Imorron kan det bli en annan utflykt, om vädret håller sig i skinnet.........
 
Två flaskor av makens must är nu redan urdruckna........
 
Vad Inga serverade till frukost.......
 
En full kasse från dagens affär och ett paket, hämtat på hemvägen.......
 
Till kaffet.......
 
Verkar som en av de gröna klasarna iallafall tänker mogna.......spännande.
 
Någon har hackat ett hjärta och "Sveriges karta" i en av årets pumpor........
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0