Över ån efter vatten........

.......kanske man kan sammanfatta den utflykt vi företog oss idag.
Men det var ju snällt av maken att ta med mig på lite avledande aktiviteter. Den loppis vi besökte var en liten sådan i Baskarp. Jag hittade ingenting av intresse, medan maken sa att det fanns en hel del LP-skivor, men priset var onödigt högt ansåg han, så inga inköp där heller.
.......och vi har ju faktiskt en alldeles utmärkt loppis här i byn.
Däremot blev det fortsatt färd till Habo centrum, där vi hittade en pizzeria. Den fick sälja oss varsin pizza och halva min, samt en fjärdedel av makens fick åka med hem i "doggybag".
Under hemfärden kom solen på besök och nu sitter jag vid valet på TV, för att sen ta en (not so nice) dusch innan sänggåendet.
Imorron bitti är det dags för en repris på denna dusch, innan färd till sjukhuset.
Ja det är bara nöjen på agendan...........NOT.
 
Habos rondell-konst.......
 
.....och helt ok pizzor storlek större.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0