Återbäring och utskrifter........

.......blev det idag.
Kollade våra bankkonton och där hade det trillat in lite "bidrag" till levernet.
Sen.... (med den typ av person jag är) beslutade jag mig för att se till så alla utskrifter av dokument finns klara inför kommande resa.
Annars är dagen utan sol, men det töar en del iallafall.
Inga vaknade tydligen på en bra sida idag, för till frukost serverades nypressad juice och kokta ägg.
Hon fortsatte därefter med middagen, som blev fläsk med löksås.
Maken serverade nyss kaffe, med en bulle till sig och jag fick glassbåt (sista bullen i frysen, men jag var inte missnöjd med fördelningen).
Packningsförberedelserna är också startade.....sen en tid tillbaka. 
Sonen ringde på förmiddagen och pratade en stund. Han och frun ska tur och retur Danmark på påskafton, för att snabbträffa svärmor/mor i Fredrikshavn. 
Tyvärr gick det inte att få ledigt för dom båda, så de kunde följa med till Spanien.........
För skams skull fick det bli en kortare promenad, hade två grejer att slänga så tur och retur den "vanliga" sträckan.
......och ikväll spelar Liverpool igen.
 
Apropå fåglar, så sitter denna (av min morfar) broderade tavla i tvättstugan.......
 
Inga är på g.........
 
Frukost.......
 
Middag.......
 
Mera påskliljor.......kan man aldrig få nog av.
 
Karta för att hämta hyrbilen....... utskriven
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0