Inte mycket........

......sömn fick jag under några timmar mitt i natten. Magen hade bestämt sig för att bråka ett bra tag där. Lugnade väl ner sig så småningom och stannade vid obehagskänsla, inte illamående den här gången.
Men man blir ju så illa trött, hela nästa dag och får tänka till över vad man vågar äta.
Till slut blev det ändå en resa till mataffären, för det var näranog ebb i kylen på det mesta.
Maken fick steka sig korv och potatis, medan Inga serverade pastaskruvar med köttfärssås till mig, då jag återvände med två fulla kassar.
Fortfarande väldigt trött, sitter jag i fåtöljen och gäspar, efter att vi druckit kaffe i glashuset med regnet skvalande utanför.
Lite uppehåll emellanåt, gjorde att jag och sekatören kunde ta en trädgårdsrunda. Men idag var det bara några felväxande lönnkvistar som fick stryka på foten.
Sniglarna har hållit sig i skymundan, sen i förrgår..........
Nu får jag försöka hålla mig vaken, så jag inte missar Vera (som sänds senare än vanligt....just idag såklart).
 
Inga serverade mig en skål middag........
 
Nu får jag vira in mig i filten och "träna" innan ligan startar om nån vecka........
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0