Oavgjort........

........ slutade säsongspremiären, för både mitt favoritlag och barnbarnens. Nu har vi många matcher att se fram emot, ända fram till maj nästa år.........
Annars kan jag meddela att det var riktigt skönt att sova i sin egen invanda säng igen. Inte något större fel på hotellets, men min lekamen är hårt kräsen vid det här laget. Då det inte är helt enkelt att hitta en komfotabel sovställning i vanliga fall, blir det än svårare i ovan säng.
Under förmiddagen ringde enhetschefen från Hjo (nu åter från semestern) och sa att det redan imorron är arbetsplatsträff med systers assistenter, om jag kunde komma.
Ja, så får det bli och väckarklockan redan satt, för att vara på plats klockan nio........i slutet av mötet.
Kom precis på att det får bli en kort visit. Måste ju vara hemma till matchstart klockan tio och se tjejerna i semifinalen. Bra förberedd är det som gäller alltså........
Inga fick återgå i tjänst och idag serverades stekt fläskytterfilé med pommes och grönt.
Därefter var det hög tid att fylla på matförrådet, så jag tog med bilen till Tibro och utförde shoppingen.
Där följde det med Budapestbakelser till eftermiddagskaffet, tänka sig..........
Solen har kommit på snabbvisit (enligt prognosen skulle den inte alls visa sig) och imorron är mera regn utlovat.
Undrar just när kaffet blir klart.......... Inga... !!!!
Bakelserna försvann så fort att de inte fastnade på bild.........hahahaaa
 
Tomatskörd efter två dygns "vila"......
 
Borta bra, men hemma bäst. Kvällsmat efter hemkomsten......
 
.....och solen går ner....igen.
 
Frukost på hemmaplan.......
 
Ingas middagsmeny.......
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0