Födelsedagen.......

.....för dottern, uppe i Stockholm har återigen infallit.
Lika svårt varje gång att hitta på en present. De två senaste åren har det blivit blomsterbud, men tycker det är lite trist att vara förutsägbar.
Hittade dock på nätet upplevelse.com och där fanns ett paket med drink och middag (för två) på isbaren i huvudstaden. De har gångavstånd dit, så fick bli det i år.
Annars har hostan eskalerat igen och det kan jag definitivt vara utan.......
Kåldolmar till middag, tyckte iallafall jag var riktigt gott, medan maken var mera ljummen över den menyn........ men han kan ju alltid ta sill istället, hahahaaaaa.
Han skruvade upp en krok på väggen utanför dörren, så nu sitter min snöstjärna där och lyser i mörkret. 
Och på sidan av det stora svarta skåpet, sitter den nya snögubben på plåtaffisch med dubbelhäftande tejp.
Inga satte en deg strax före middagen och då den jäst färdigt, blev det sex nya brödkakor.
Vi ska nog provsmaka, till eftermiddagskaffet.......... 
 
En god portion middag........
 
Här sitter snöstjärnan på plats.
 
Här passade den bra.....tyckte jag.
 
Här en annan modell av snögubbe, också julklapp.......
 
Två till i ugnen........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0