Bokat......

.......klart allting till resan efter påsk idag. Flyget är redan klart och hus tingat, men nu är även parkering vid flyget och hyrbil fixat.
Vet inte riktigt varför....men det blir alltid ett visst stresspåslag, såsnart sånt ska bokas via nätet.
Dock är de avbokningsbara till alldeles inpå avfärden, men min puls ökar ändå.......då jag sitter med sånt.
Ska strax ta en promenad till brevlådan, för fick en enkät att besvara om hur jag uppfattar sophämtningen. Naturligtvis hade jag bara gott att tycka om forna kollegor, då de alltid gör ett bra jobb,
Vi fick en Inga-komponerad fiskgratäng till middag och den smakade bra, ansåg iallafall jag.
Jo, det var klart ätbart, vittnade även maken om.
Ikväll är det match för Liverpool mot Real Madrid, i Champions League.
Svårt, men hemmaplan och bara att önska lycka till, samt hålla alla tummar.....vi fans har. 
Brevet pålagt och efter en pratstund med granne (och utskällning av hunden) fick jag veta att sambon är på resa. Hade tänkt höra av mig angående en fika-inbjudan före jul som fick skjutas på då jag var sjuk.
Får vänta ett tag till då......alltså.
 
Så ser det ut i vår "tredje" besticklåda nu, en klar förbättring.
 
Plockade en del i fotona igår.......hittade: Regnbåge över Sågen, då vi var ganska nyinflyttade 1981.
 
Fick faktiskt frukost av Inga vid tiotiden......
 
Fiskgratängen klar att äta......
 
Min portion.....ser inbjudande ut och den var helt klart ätbar.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0