Det blev en "fry-up".......

.....till kvällsmat.
Inga stekte ägg, bacon, en stor champinjon och brödskiva, samt värmde lite vita bönor.
Smakade bra till kaffet och blev en del över till maken att fixa sin middag av, idag.
Han kom ganska sent hem igår, då det hade varit både årsmöte och styrelsemöte i bluesföreninga'.
Då han deltog i båda mötena, innebar det att han blivit omvald.....på två år (big surprise).
Jag hade under tiden även hunnit klart stycke nummer två på nuvarande stickprojekt och startade genast del tre.
I morse var det en enkel frukostmacka till kaffet och förberedelse inför den årliga blodtryckskollen.
Hade tid kvart i två, var där halv och fick komma in direkt. ALLA prover (som tagits förra veckan) var inom referensramarna, så trots "ont överallt" var allting bra, även blodtrycket.
Bara pulsen som alltid är hög, har så varit sen urminnes tider.
Klar med detta skulle jag handla lte mat och sprang på sonen (som köpt semlor) ute på sin lunch.
Han sa att de kommer en sväng på lördag eftermiddag..........
Förvarnade om att han ska få "pilla lite" med datorinställningen åt mig. Han tog det med ro, så säkert inga big deals att fixa.
Sen kunde ju inte jag vara sämre utan köpte med semlor hem också......för andra gången denna veckan. (Ajabaja.......)
Nu har jag precis ätit upp resten av fiskgratängen från i förrgår. Sen middag för min del alltså.
.......och i förmiddags snöade det ymnigt, men har förhoppningsvis övergått i regn nu....permanent.
 
Repris.........
 
.....och repris igen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0