En av två.........

....... önskemål gick iallafall i uppfyllelse.
Det blev inte vinst på Lotto........ men "The Reds" åkte från Newcastle med full pott (tre poäng).
Inga höll vad hon hade lovat och den köpta hembakta kavringen smakade mycket bra, med lite av varje som pålägg.
......och vilken överraskning! (not) att de norska tvillingarna gick direkt till final........
Nu har det blivit ny dag, systers födelsedag. Kanske skulle leta reda på sängen och sova lite, för senare i eftermiddag ska det åkas till Hjo med paket till henne. Tårta får vi nog också........
Vaknade åter till en solig dag, men det blåser fortsatt en del. 
Åkte ner till loppisen och köpte en ram (med innehåll..... att ta bort) som enligt måtten jag tog igår, stämde till ett arbete som ska bli present framöver. 
Hemkommen igen direkt, gjorde jag purjolök/baconsås (till min middag) med spagetti. Maken föredrog rostade grönsaker och biff, som fanns kvar.
Åkte till syster och fick både smörgåstårta och prinsesstårta till kaffet. Pratade en stund, men nu är vi hemma igen och hon har fått sina presenter. Några var till belåtenhet......... 
Nu fåtöljhäng.
 
"Landgången" från igår.......
 
Frukost fick jag också......i morse.
 
Brevskickade dinosaurie-tights (och lite annat) tackades för........med bild.
 
God tårta hos syster......här den ena på bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0