Ingen förlust........

......blev det i fotbollsmatchen mot Crystal Palace iallafall, men inga mål heller så de fick bara med en poäng hem.
Lotto valde att inte ge vare sig mig någon födelsedagspresent, eller symötet något bidrag denna dragning heller.
Dock ville solen vara med och gratulera på rätt dag och det är ju trevligt. Maken var uppe och fixade en bricka med frukost på sängen (så Inga behövde inte göra ett dyft idag på den fronten).
Ett stort paket hade han också fixat, vilket innehöll en ny juicepress som ska vara lindrigare att nyttja för onda armar, än den vi har (sen födelsedagen 2016).
Borde nog passa på att gå ut en kort sväng innan reskompisen kommer, så att jag får lite solljus i ansiktet innan den försvinner. 
På Facebook droppar det in en massa gratulationer och själv har jag skickat till ytterligare två som delar dagen med mig.
Vi fikade och pratade i några timmar och efter att hon åkt hem, tog vi tag i de sista förberedelserna av badrumstömningen och anpassnings"möbleringen" av hallen.
Nu ska vi bara komma ur sängen imorron, för att ta emot hantverkarna också.........
........och från Stockholm kom ett foto på "rätt" present (inte blomma, nalle och nitlott alltså, hahaaa) kunde så småningom skymta "Liverbirds" på saker i kartongen. Tackar på förhand......... 
 
Uppvaktning på sängen........
 
Innehållet i det bruna paketet...
 
Gott om thai-mat kvar tills idag.....min del.
 
Finns en bra bit hallontårta kvar också.....
 
Bredare blir det inte.......för spabadet att flyttas ur huset.
 
Nu ekar det härinne... gardinen och hängaren är också borta nu.....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0