Lågvattenmärkets dag........

......kanske man med rätta kan kalla gårdagen.
Först åkte Liverpool på en ordentligt svidande förlust på bortaplan och sen var det ju då Mello.......
Inte direkt imponerad om man säger så, vare sig av programledarna, mellanakterna eller tävlingsbidragen. Ja tjejen försökte "rädda" det hela så gott hon kunde, lyckades lite sådär.
Inte var det särskilt svårt att tippa utgången heller........och enligt min mening var det väl bara Jon-Henrik med "vänner" som någorlunda höll måttet.
Ja som jag sagt förut, man får stå sitt kast om man tittar och skylla sig själv, vad det gäller att slösa bort sin tid. Men det är lite av "allmänbildning" att hänga med och tycka i frågan.
Då det fanns rester till makens middag, kunde jag ta mig en leverportion från frysen och njuta av.
Annars har det återigen snöat en del under dagen, inte så mycket men trist tycker jag iallafall.
Har blivit en del stickning och sittning......i fåtöljen.
Inga gick en vända med snöskyffeln på gårdsplanen under eftermiddag, då hon ju slapp att laga mat. 
Nu är det Doc Martin som gäller........... 
Väckarklockan är programmerad till morgondagen, för att ringa tandvården tidigt.
Ja man ska då ha roligt nästan jämt............
 
Såg Gardell hade kommenterat detta som bästa momentet av Mellon........ja lite lustigt var det allt.
 
Vilken tur jag hade.........
 
Inga skottade lite snö istället för att laga mat idag........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0