Paket.......

......att hämta innehållande skivor hade maken, visade det sig när jag frågade om det var något som behövde handlas.
Skulle ju på fotvård (hos nya innehavaren som övertagit salongen) och passade då på att komplettera med lite inköp efteråt..
Så snäll som jag är hämtade jag hans paket och medan jag fick fötterna fixade, kom ett sms att även jag hade ett paket att hämta (men givetvis på ett annat avhämtningsställe).
Nåväl Tibro är ju inte särskilt stort och med fulltankad bil (sen igår) hahaaa...... var det snart gjort.
En snabbis in på COOP och ett stopp med gammal medicin till Apoteket, sen var jag påväg hem igen.
Där kokade Inga skyndsamt några potatisar, så jag kunde få min lever-middag .....runt tre.
Igår kväll startade jag på framstycket av min tröja, eftersom bakstycket då blev klart. Det rullar på.......
En vända bland läppstift och nagellack gjorde jag nyss, så nu är de också klara att flytta till nyrenoverat badrum om några veckor. Även parfymerna (inte så många) är inventerades........
Fåtöljhäng resten av kvällen med stickningen, väntar.
Imorron är det sen hårets tur att få sig en trimning.
 
Tröjans bakstycke.........
 
Maken hade kokat ägg till frukosten.
 
Mums var detta............
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0