Då var det avklarat........

.......den tidiga resan till Skövde och makens röntgen. Medan han genomgick detta "nöje", var jag och fyllde på mitt medicinförråd hos Apoteket, samt handlade en del mat.
Kunde konstatera att det på vissa ställen var rejält halt på vägen, framförallt i vissa kurvor.
Men vi kunde återvända hem helskinnade. Maken är lite trött efter allt "härjande" och tar nu en tupplur.
Inga har bestämt att det blir spenat med tillbehör till middag och har förberett lite.
Är nog aningen trött jag också, om jag känner efter........
Kanske blir piggare efter middagen, eller så blir det precis tvärtom och total "palt-koma" slår till på allvar.
Oavsett hur resultatet blir, så kan jag tala om att middagsmenyn smakade alldeles utmärkt.
Till eftermiddagskaffet blir det pekan-wienerbröd, det var extrapris på såna hos Maxi........
Men då måste Inga se till att brygga kaffe först.......... maken hann före och det gjorde ju ingenting.
Så har vi då äntligen lyckats boka in lite städhjälp, ska bli skönt att få en ordentlig grundskrubbning på väl utvalda platser i huset. 
För det är ganska frustrerande att se vad som behöver åtgärdas, men inte ha full förmåga att göra det ordentligt.
 
Mums........
 
......inte riktigt lika gott som middagen, men inte så dumt ändå till kaffet. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0