Det var nog meningen.......

.......att jag skulle springa på kusinen idag. 
Det var(är) säkert därför Posten ibland skickar mina försändelser till Mölltorp för att hämtas his ICA där.
Så var det alltså denna dag och då det behövde inhandlas litegrann blev det två flugor i en smäll, eller tre.....kanske man kan säga, då det även blev en pratstund med kusinen.
Annars startade jag i väldigt blygsam skala med att avlägsna ett antal juldukar, under gårdagen men det finns myyyyyycket kvar.........
Dock ingen brådska, inte ens att tjugonda Knut-dagen närmar sig...... stressar mig.
Till middag fanns ett val: Rester eller nygjorda mormorsbiffar? 
Maken fick ta biffar och jag tog kyckling med ris.
Satte mig därefter i fåtöljen.....och blev lite trött, då ringde det på dörren.
Det var systers assistent där utanför, med en kasse pärmar till min "fördjupade redovisningskontroll" av överförmyndaren. Syster var också med, men valde att vänta i bilen.
Nu blir det strax handboll på min teve, sen var det visst landslagsfotboll också.........  
 
Denna present ska överlämnas imorgon........
 
Min middag, förstärkt med lite grönsaker och gélé........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0