Tjugonda' Knut.........

.......och nu är definitivt julen utstädad, i detta hus iallafall.
Tog mig an julgranen i glashuset under förmiddagen, så nu ligger den "vräkt och strippad" nedanför altanen på gräsmattan. 
De tillfälligt inburna trädgårds-borden är förpassade ut igen och de ordinarie borden står åter på sina vanliga ställen.
Julgarderoberna är välbefolkade och alla tillfälligt evakuerade prydnadssaker är återbördade, så nu syns det inte ens att det har varit jul i huset.
Det enda som får vara kvar ett tag till, är det lysande trädet ute på gården.
Till middag stekte Inga idag panerad plattfisk och serverade den med potatismos, citron och tomat.
Efter detta var det skönt med en dusch och sen hämtade jag posten.
Där fanns bland annat mina inropade minitavlor........föreställande snögubbe-tillverkning.
Första matchen i Handbolls-VM är vunnen och imorron kväll, kommer nästa.
Men först ska vi fira vår lille son, som inatt klockan 03.09 fyller fyrtio år.............
 
Köpte några jordgubbar att "festa på" igår kväll........
 
Fredags-frukost......
 
Fredags-fisk.......
 
Mina nya mini-tavlor.......
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0