Välling till frukost........

........fick det bli idag, då jag under natten mådde illa. Blandade antagligen för mycket igår, med både ett glas vin och pil-pil i olja till kvällsmat (plus en del ostbågar därefter).
Att du aldrig lär dig sa magen, då jag skulle lägga mig. Teorin är att det var gallan som inte ville vara med på tåget. 
Är därför en aning seg och har dinerat på pulvermos med fiskbullar. Maken vägrar den sortens mat, så han fick ett paket bacon att steka sig, till grönsaks/potatisrester med ett ägg.
Nu ska jag testa kaffe med släta (mini)-bullar........medan maken tog en "loppisbulle" istället, också från frysen.
Har gjort en rundtur i trädgården, först med ansnings-sekatören, men då sniglar siktades nedanför verandan, fick även den sekatören komma ut på en tur.
Ganska trött, så blir mestadels fåtöljhäng nu känner jag.............
Hoppas på att piggna till lite mer, framåt kvällen. 
 
Inte min favo-rätt .......sa magen, framåt midnatt.
 
Lördagskväll.......
 
Delikat dinner......ibland.
 
Kan inte låta bli att ta bilder av dem..........
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0