Tänkte.......

.....åkt in till stan och gjort den shopping som uteblev i onsdags, då jag istället fick åka hem och ta en  "date" med tvättmaskinsreparatören.
 Men efter att jag tänkt på saken, kom jag fram till att det var ganska onödigt. Ibland är man ovanligt förståndig..........eller?
Ringde istället till Bagar'n och lade undan en räktårtebit att hämta, för det fick bli en tur till lokalorten istället. 
Var inne i klädaffären och hittade en skön topp till mig, samt lite sockar
Inhandlade även kaffe. Hämtade så min "kvällsmat" på bageriet och köpte även frukostbröd till imorron. 
Hemma igen väntade portion nummer två av pepparrotsköttet och därefter slog "matkoma" till ett tag. Men efter en stund tog jag med sekatören på en mindre vandring i trädgården.
På klänningsfronten kan meddelas: Att hela är ihoptråcklad och provad. Nu återstår att testa symaskinens humör, men det får nog vänta......... till tidigast imorron.
Från Stockholm har kommit foto på promenad till fritids, samt "Fia med Ia"......och glassätning, vilka maken skickat.
 
Selfie.....påväg till fritids.
 
Först spelade de Fia.....sen åt de glass.
 
Ytterligare en variant av krasseblomma.......
 
Snart så.........
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0