Första dagen.......

.........då det går att deklarera, utnyttjade jag och efter att ha kollat summorna, skickade jag in både min och systers deklaration för 2022.
Skönt att ha det avklarat.......
Maken drog iväg imorse och jag tog tag i en del tvätt, samt fixade dekorationen i badrumsfönstret.
Fick bli kock Dafgård, som serverade mig kåldolme till middag.
Tog så småningom en promenad, med mer skräp till återvinningen.
Maken kom tillbaka och "rekvirerade" bärhjälp till ett av sina inköp. Men sen hade han inte nån tid att vara social (snarare tvärtom), för det var dags för hockey. 
Kan undra om Inga hinner laga nån mat imorron, eller om det är annan prioritering på agendan.
Men vi får väl se.............
 
På besök i buren......
 
Min delikata middag.......
 
Så får det bli sålänge i badrumsfönstret.......
 
Undrar vem som målat vägen grön i samhället?
 
Fick bli två churros från frysen till kaffet idag.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0