Fars dag........

...........har vi kommit fram till idag, i år igen.
Maken fick en liten present (trots att han inte är min pappa....hahahaaa) under förmiddagen.
Till middag serverades sista rätten på hans vecko-meny (för den här gången).......
Isterband med potatis-(rester) och rödbetor.
Hade sen precis satt mig i fåtöljen, för att sticka och invänta starten av Liverpool hemmamatch.
Då ringde bonusdottern och förvarnade (kollade om vi var hemma) ett besök till far.
De kom ganska omgående och hade både present, tårta och yngsta sonen med sig.
Kaffet var klart och tårtan var god..........
Efter en pratstund vid köksbordet, sa jag: Att nu avviker jag för fotboll och då var det ganska lagom för dem att åka hem.
Liverpool levererade en hemmaseger 3-0 efter en ganska händelserik match.
Nu mera stickning och "TV-underhållning" ..........
 
Min middags-portion......
 
Den var riktigt god..........
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0