Fiasko........

.......blev det av herrlandslagets fotbollsmatch igår och det tyckte de ju själva också.
Nu hade jag annat samtidigt på datorn att titta på och stickning igång.........multitasking med andra ord.
.....och som vanligt gömde sig sängen riktigt uppfinningsrikt, men slutligen hittade jag dit.
Framåt förmiddagen blev det sen en sen frukost.
Till middag stod det idag korv stroganoff på matsedeln, så det fixade Inga till, medan snön började falla utanför.
Maken fick order om att omgående komma och assistera intagandet av träningscykeln och det tog inte ens en minut att genomföra tillsammans. Nu kan jag sitta och kolla in när fåglarna äter, medan jag trampar mina fem-minuters-intervaller.
Ett antal fuskvantar (sju par) är nu helt klara igen, att läggas till de andra.
Stickprojektet är under montering.........
Kanske ska bryta av med julklappsinslagning en kort stund, innan Idol drar igång........
 
Då börjar vi om........
 
På plats inomhus, bland strykbräda, symaskin och resväskor med tröjor........
 
Det kom lite snö.......
 
Middagen är serverad......
 
Ett gäng nygjorda fuskvantar........
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0