Fula "gubbar".......

....... kom det inte så många igår.
Vid nio ringde det på dörren och där stod två personer, men bara den ena hade en ful döskallemask.
Tjejen var inte "utspökad" alls, tyckte jag.
Bus eller godis? Ja, vad vill ni helst? gav jag dem i motfråga. Visade sig att de ville ha godis.........
Så jag hämtade den välfyllda häxskålen, där de fick ta varsin chokladbit.
Idag var det så dags att göra ett återbesök hos doktorn, under förmiddagen. Fortsätta diskutera borttag av mer medicin och kolla hur/om det redan skippade, haft nån påverkan.
Sen hämta paket, köpa mjölken jag i måndags glömde och slutligen, äntligen åka upp till rörfirman som renoverade badrummet. 
Först "klaga" på att toarullens fäste lossnat och att det tidvis luktar avlopp. Sen vill vi ha en offert på att även renovera lilla toan med duschen.
Inga hade låtit meddela att hon inte tänkte ställa sig vid spisen idag, så fick bli hämtmat hos Millners.
Köpte pyttipanna till maken och kycklingschnitzel med ris till mig.
Hälften gick ner till middag, men båda har kvar att njuta av till kvällsmat också.......om vi vill.
Som ganska vanligt senaste tiden har nätterna varit delvis vakna, så också den senaste. Är därför en aning sömnig nu i min fåtölj. Kan bli en powernap..........
 
Han förde ett väldigt oväsen däruppe en stund.......
 
Halva portionen till middag med egen gélé till.........
 
Mina häxor samsas där på hallbyrån, med Snögubbelöparen..........
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0