"Fuskvantar"..........

..........i parti och minut, håller jag just nu på att sticka.
Fick igår kväll ett ryck och åkte bort till Sånna Mohair, som har öppet för besök tre timmar bara på torsdagkvällar. Där finns billigt garn (han har annars även försäljning via nätet) och jag handlade en hel kasse med glada färger, av ett garn jag köpt många gånger förut.
Så nu går "fusk"-produktionen på högvarv........hahahaaa.
Vi får väl se om någon vill köpa på julmarknaden i Stenum nästa lördag.
Annars har solen förärat oss ett besök under del av dagen och till middag fick det bli egengjord potatis/broccoligratäng med tacofärs.
Tog bilfärd ner till återvinningen nyss, eftersom tidningskassen var överfull och den släpar jag inte på under promenad.
Snart är det dags för Idol och då går det utmärkt att fortsätta sticka samtidigt............
Maken har luskat ut att det är skivmässa i Skövde imorron, som han vill åka till och investera ett okänt antal kronor ......troligtvis.
 
Sexton nystan för under tvåhundra......inte illa.
 
Dagens middag är klar att äta........
 
De tre senaste varianterna under tillverkning........
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0